Сучасні пристрої

Сучасні пристрої
Інтерактивна дошка

вторник, 2 апреля 2013 г.

  Безпровідний графічний планшет
Графічний планшет – це пристрій вводу даних , що дозволяє малювати зображення , на комп'ютері , подібно до того, як малюють зображення з олівцем і пером на папері.
Графічний планшет складається з планшета (основи) на якій користувач може "намалювати" або обмальовувати зображення, використовуючи стилус як інструмент малювання. В більшості планшетів зображення не з'являються на самому планшеті, а відображається на моніторі комп'ютера. Професійні планшети як наприклад CINTIQ являють собою монітор на котрому можна малювати за допомогою стилуса.

Принцип дії базується на фіксації місцезнаходження пера за допомогою вбудованої у планшет сітки провідників (крок сітки – 3-6 мм). Перо передає сигнал, який приймають провідники, перетворюють його у цифровий код і передають до комп’ютера. Тут враховується місцезнаходження, нахил та сила натиснення пера. Зображення відразу промальовується і на моніторі.

3 комментария:

  1. Спробувала Genius - доволі непогана річ у дії)
    а що потрібно для користування цим планшетом на ноутбуку?

    ОтветитьУдалить
  2. Я вже мала нагоду попрацювати з графічним планшетом і можу сказати, що це легкий у застосуванні пристрій і як для дизайнерів така б річ стала у нагоді. Але мені б хотілось для себе ще дізнатись про переваги та недоліки, програмне забеспечення і які потрібні вимоги до таких чудових планшетів.

    ОтветитьУдалить
  3. Мене цікавить таке запитання: якщо я малюю і випадково проводжу зайву лінію....я можу її якось прибрати?

    ОтветитьУдалить